Εργασία από την Careerjet
Φεύγουν από τον Πειραιά τα κρουαζιερόπλοια
Αλλάζουν ρότα τα κρουαζιερόπλοια, αφού το λιμάνι του Πειραιά εξακολουθεί συχνά να βρίσκεται σε καθεστώς ομηρίας, και επιλέγουν άλλα ελληνικά λιμάνια με το Κατάκολο να κερδίζει σημαντικό τμήμα σε επιβάτες αλλά και έσοδα από αυτήν την αλλαγή πορείας.
Εξάλλου, πολύ κοντά βρίσκονται και οι διάσημες ανά τον κόσμο αρχαιότητες της Ολυμπίας. Μάλιστα, υπολογίζεται ότι το διάστημα Μαρτίου-Νοεμβρίου 2010, θα έχουν προσεγγίσει σε αυτό το λιμάνι της Δυτικής Πελοποννήσου περισσότερα από 400 κρουαζιερόπλοια που θα αποβιβάσουν πάνω από 1,1 εκατ. τουρίστες.
Η περιοχή της Αρχαίας Ολυμπίας, παρότι είναι ένας από τους διασημότερους αρχαιολογικούς χώρους στον κόσμο, λόγω των Ολυμπιακών Αγώνων, τα τελευταία χρόνια βρισκόταν σε μαρασμό.
Τώρα τα κρουαζιερόπλοια δίνουν νέα πνοή στην περιοχή και στηρίζουν εκατοντάδες τουριστικές επιχειρήσεις. Το ίδιο το Κατάκολο έχει μπει σε ένα ρυθμό γρήγορης τουριστικής ανάπτυξης, επειδή τα τελευταία χρόνια το προσεγγίζουν όλο και περισσότερα κρουαζιερόπλοια. Στο Κατάκολο κατευθύνθηκαν τους τελευταίους δύο μήνες πολλά από τα κρουαζιερόπλοια που είχαν ως λιμάνι προορισμού τον Πειραιά, όμως οι συνεχείς κινητοποιήσεις των ναυτεργατών και του ΠΑΜΕ με τους αποκλεισμούς του πρώτου λιμανιού της χώρας, τα εξέτρεψε από την αρχική τους πορεία και άλλαξαν ρότα για το λιμάνι του Πύργου.
Οι αρχαιότητες της Ολυμπίας, έπαιξαν και αυτές ένα πολύ σημαντικό ρόλο, ώστε να επιλεγεί το Κατάκολο ως σταθμός για όλα αυτά τα κρουαζιερόπλοια. Θα πρέπει να σημειωθεί ότι την τελευταία τριετία -σύμφωνα με τα επίσημα στατιστικά στοιχεία- οι επισκέπτες τόσο του αρχαιολογικού χώρου όσο και του αρχαιολογικού μουσείου της Ολυμπίας (πληρώνουν διαφορετικό εισιτήριο) λιγόστευαν κάθε χρόνο.
Οι αριθμοί μιλούν από μόνοι τους και δείχνουν ότι: για τον αρχαιολογικό χώρο της αρχαίας Ολυμπίας κόπηκαν 328.697 εισιτήρια, ενώ το 2008 είχαν κοπεί 355.619 εισιτήρια και το 2007 είχαν επισκεφτεί το χώρο 360.997 άτομα.
Αντίστοιχα τα εισιτήρια για το αρχαιολογικό μουσείο μειώθηκαν στα 100.820 το 2009, από 112.341 εισιτήρια το 2008 και 133/782 εισιτήρια το 20-07.
Η πτωτική πορεία είναι ολοφάνερη. Μένει λοιπόν να δούμε στο τέλος του 2010 τι θα έχει συμβεί με τους επιβάτες των κρουαζιερόπλοιων που αναμένεται να καταπλεύσουν στο Κατάκολο μέχρι το Νοέμβριο.
Μεγάλοι χαμένοι της ιστορίας, ο Πειραιάς αλλά και η Αθήνα, με την Ακρόπολη και το νέο αρχαιολογικό μουσείο, καθώς οι απεργιακές κινητοποιήσεις στον Πειραιά στερούν από την πρωτεύουσα και τις τουριστικές επιχειρήσεις της, δεκάδες εκατομμύρια ευρώ, αφού οι τουρίστες δεν είναι διατεθειμένοι να μείνουν όμηροι στα χέρια συνδικαλιστών.
Και το ανησυχητικό είναι ότι πολλές εταιρείες αναμένεται το 2011 να αποσύρουν κρουαζιερόπλοια από το λιμάνι του Πειραιά για άλλα λιμάνια της χώρας, αφού η αναμενόμενη άρση του καμποτάζ στην κρουαζιέρα, παρά τις εξαγγελίες του πρωθυπουργού Γ. Παπανδρέου ότι θα είχε ολοκληρωθεί μέχρι το τέλος Ιουνίου, καθυστερεί.
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου