Αναζήτηση ξενοδοχείων

Ημερομηνία check in

Ημερομηνία check out

Εργασία από την Careerjet

Δράσεις για τον τουρισμό ξεκινά ο ΕΟΤ

Συντονισμένες δράσεις για την ανατροπή του αρνητικού κλίματος που έχει διαμορφωθεί για τον ελληνικό τουρισμό ανακοίνωσε η Ειδική Επιτροπή για τη Διαχείριση της Κρίσης στον Τουρισμό, η οποία συστάθηκε με πρωτοβουλία της πολιτικής ηγεσίας του Υπουργείου Πολιτισμού και Τουρισμού, στον Ελληνικό Οργανισμό Τουρισμού (ΕΟΤ).

Τη δεδομένη χρονική στιγμή αποφασίστηκε διαφημιστική καμπάνια που θα φέρει κεντρικό μήνυμα το "You in Greece" και το οποίο θα πλαισιώσει το έντυπο υλικό, αλλά και τα βίντεο που θα ταξιδεύσουν σε όλες τις γωνιές του κόσμου. Στόχος της συντονισμένης δράσης, η οποία θα έχει ολοκληρωθεί την επόμενη εβδομάδα, είναι να αποτραπούν περαιτέρω ακυρώσεις σε κρατήσεις, να απευθυνθεί η Ελλάδα στον εν δυνάμει επισκέπτη, στον επισκέπτη που ήδη σκέφτεται τη χώρα μας ως προορισμό για να περάσει τις διακοπές του και να τονίσει πως η Ελλάδα παραμένει ασφαλής και φιλόξενη. Σε αυτό το πλαίσιο, προχωρούν άμεσα οι παρακάτω πρωτοβουλίες:

* Συνεντεύξεις Τύπου σε κεντρικές πόλεις - αγορές.
* Συγκροτημένη παραγωγή ενημερωτικού υλικού, το οποίο θα αποστέλλεται τακτικά στα Γραφεία Εξωτερικού του ΕΟΤ, στην ιστοσελίδα, καθώς και σε όλους του εμπλεκόμενους δημοσιογράφους.
* Δημιουργείται press kit για τους δημοσιογράφους ελληνικών και ξένων μέσων ενημέρωσης, το οποίο θα περιέχει: - dvd με ομιλίες και δηλώσεις του πρωθυπουργού, του υπουργού Πολιτισμού και Τουρισμού και της υφυπουργού, υποτιτλισμένες στα αγγλικά και άλλο σχετικό περιεχόμενο - εμπεριστατωμένα στατιστικά στοιχεία για την Ελλάδα (ασφάλεια, πρόσβαση, επισκεψιμότητα, τιμές κ.λπ.) - οπτικό υλικό και γραφικά καμπάνιας "Υou in Greece" για χρήση σε έντυπο υλικό ή στο διαδίκτυο - βίντεο προώθησης (promo video) "You in Greece" - συχνές ερωτοαπαντήσεις (FAQs)
* Χρησιμοποιείται το διαδίκτυο ως κεντρικό εργαλείο προώθησης της χώρας μας και οργάνωσης της λειτουργίας του ΕΟΤ: - Προσαρμόζεται η ιστοσελίδα www.visitgreece.gr, ώστε να περιέχει όλες τις σχετικές πληροφορίες που αφορούν στην καμπάνια (FAQs, graphics, statistics, promo video κ.λπ.) - Διαμορφώνεται και χρησιμοποιούνται συστηματικά ειδικό newsletter για ενημέρωση σε χρήστες - φίλους - Αξιοποιούνται όλα τα social media που έχουν αναπτυχθεί για την προώθηση του μηνύματος - Συγκροτείται ειδική ομάδα, η οποία θα απαντά στα μηνύματα και τα ερωτήματα
* Οργανώνονται ταξίδια δημοσιογράφων από σημαντικά μέσα ενημέρωσης του εξωτερικού στην Ελλάδα (fam trips), προκειμένου να προβάλλουν τη χώρα ως κορυφαίο τουριστικό προορισμό.

Blog Widget by LinkWithin

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Next previous home