Αναζήτηση ξενοδοχείων

Ημερομηνία check in

Ημερομηνία check out

Εργασία από την Careerjet

Η Στικούδη κάνει μεγάλες σχέσεις


Μια αποκαλυπτική φωτογράφηση έκανε η Κατερίνα Στικούδη για το περιοδικό «Nitro» και ακόμα πιο αποκαλυπτική μπορεί να θεωρηθεί η συνέντευξη που παραχώρησε.

Το μοντέλο-παρουσιάστρια-τραγουδίστρια μίλησε για τους φίλους της, αλλά και για τους εραστές της, λέγοντας πως είναι από τις γυναίκες που κάνουν μεγάλες σχέσεις.

Μου αρέσουν οι σταθερές σχέσεις

«Νομίζω ότι οι σχέσεις είναι περίεργες γενικά. Και ειδικά; Μισώ το ρουφιανιλίκι, ποτέ δεν υπήρξα προδότης στη ζωή μου. Είμαι από την Θεσσαλονίκη, μισώ το ρουφιανιλίκι. Μου αρέσει να έχω μία σταθερή σχέση, να μοιράζομαι πράγματα και να παντρευτώ κάποια στιγμή. Δεν φοβάμαι την ευθύνη του γάμου ούτε τη λάθος επικοινωνία που μπορεί να προκύψει με τον σύζυγό μου σε κάποια συγκεκριμένη στιγμή. Όλα αντιμετωπίζονται εάν έχεις θέληση».

Παρόλο που το καλοκαίρι μας έχει αποχαιρετήσει, η Κατερίνα δεν διστάζει να φωτογραφηθεί με εσώρουχα!
 

 

Η Κατερίνα λέει "όχι" στο Photoshop

Η ίδια επισήμανε πως της φροντίζει να διατηρεί το… κορμί και αποκάλυψε πως δεν της αρέσει να επεξεργάζονται με Photoshop τις φωτογραφίες της.

«Δεν μου αρέσει το Photoshop και δεν είμαι υπέρ του πολύ ρετούς στις φωτογραφίσεις, δεν έχει νόημα να δείχνεις άλλο από αυτό που είσαι. Έτσι δίνεις λάθος πρότυπο. Ωστόσο ποτέ δεν έχω κάνει αυστηρή δίαιτα, του τύπου να μην φάω τίποτα όλη μέρα».

Κλείνει τονίζοντας πως μια sexy φωτογράφηση δεν έχει καμία σχέση με τον χαρακτήρα ενός ανθρώπου.
Έχει δεν έχει, εμάς μας αρέσει αυτό που βλεπουμε!


Blog Widget by LinkWithin

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Next previous home