Αναζήτηση ξενοδοχείων

Ημερομηνία check in

Ημερομηνία check out

Εργασία από την Careerjet

Υπουργείο Τουρισμού: Αλλαγές στην προσέγγιση της διαφημιστικής καμπάνιας

 http://2.bp.blogspot.com/_WdwLO7Nk0Us/TKsc4Arh1xI/AAAAAAAAEuo/7_HmHJbCZmE/s1600/you+in+greece+logo.jpg

"Αλλαγή πλεύσης" σε ό,τι αφορά την προβολή της χώρας στο εξωτερικό διαμήνυσε ο υπουργός Πολιτισμού και Τουρισμού κ. Παύλος Γερουλάνος σε άτυπη συνάντηση που είχε χθες με τους δημοσιογράφους.

Σύμφωνα με τον υπουργό: - δε θα αναδεικνύεται πλέον κάθε χρόνο και διαφορετική διαφημιστική καμπάνια, αλλά θα υπάρχει συνέχεια και εξέλιξη σε αυτήν που "τρέχει" ήδη (YouinGreece) - Επίσης, ξεκίνησε σκιαγράφηση των χαρακτηριστικών της κάθε αγοράς ξεχωριστά, ανάλογα με τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά της (αγγλική, γερμανική, ρωσική, κινεζική κ.λπ.) - Σταματά η αποκλειστική προβολή του διπτύχου "ήλιος-θάλασσα" με την προβολή και άλλων, εναλλακτικών προορισμών της χώρας. - Σε 10 μέρες περίπου ανακοινώνεται ένα νέο πρόγραμμα, το Athens Every Week, το οποίο θα είναι, ουσιαστικά, ενημέρωση των δρώμενων της Αθήνας, σε μια προσπάθεια να ενισχυθεί ο τουρισμός city break. - Συνεχίζεται η προβολή της Ελλάδας με στοχευμένα fam trips τουριστικών πρακτόρων και ΜΜΕ από το εξωτερικό, ειδικότερα από απομακρυσμένες χώρες. - Ειδικά για την πολλά υποσχόμενη κινεζική αγορά, η επαναλειτουργία της απευθείας αεροπορικής σύνδεσης Αθήνα - Πεκίνο, μπορεί να ενισχύσει το τουριστικό ρεύμα από τη μακρινή χώρα.

Project my-greece Το νέο διαδικτυακό project my-greece αποτελεί μετεξέλιξη του youingreece και της δράσης "Συμμαχία για την Ελλάδα". Το microsite αυτό έχει σχεδιαστεί έτσι ώστε να λειτουργεί ως ένα αυτόνομο site με δικό του url, που θα προβάλλεται μέσα από το Visitgreece.gr. Βάση του καινούργιου αυτού εγχειρήματος, θα είναι ένας εύχρηστος ψηφιακός χάρτης (google map), όπου ο χρήστης θα καλείται να "ανεβάζει" τις αγαπημένες του φωτογραφίες και τα βίντεό του, με σκοπό να αναδείξει ο ίδιος την Ελλάδα που αγαπά.

Project 90 εμπειρίες Στόχος της ανάπτυξης των 90 εμπειριών είναι η δημιουργία ενός ολοκληρωμένου οποτικού και λεκτικού περιεχομένου, που θα αποτελέσει τη βάση του branding-positioning του ελληνικού τουρισμού και τον επανασχεδιασμό του, με άξονα αυτήν τη φορά το γεγονός ότι η χώρα μας είναι "ένας προορισμός με απαράμιλλες εναλλαγές και ανεξερεύνητες αντιθέσεις, ένα τόπος ανεξάντλητων εμπειριών", τόσο για παραθαλάσσιο και ναυτικό τουρισμό, όσο και για τουρισμό κοντά στή φύση, επισκέψεις σε πόλεις, πολιτισμό, περιηγήσεις, υπηρεσίες υγείας και ευεξίας και επαγγελματικά δρώμενα. Ο ΕΟΤ έχει προκηρύξει δημόσιο ανοικτό διαγωνισμό για την επιλογή αναδόχου του συγκεκριμένου έργου, ο συνολικός προϋπολογισμός του οποίου ανέρχεται έως το ποσό των 190.000 ευρώ (πλέον ΦΠΑ).
Blog Widget by LinkWithin

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Next previous home