Αναζήτηση ξενοδοχείων

Ημερομηνία check in

Ημερομηνία check out

Εργασία από την Careerjet

Στηρίζουμε την Ελλάδα. Μιλάμε για την Ελλάδα! Πάμε στην Ελλάδα!

 https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEiB9KCvPYM4NPh3_KVry1O6E8d6FemN1OWazONHiigd_k0f5i8T7LbYSeukeQsnq3oK1AOiZ5VtopB-4JukOa_5LMkftgEcsSxqYOmXsbuBhgFM_WX-lzQ3zLKExOU4x8l_Mh2j6jxRy03g/s1600/interantional+supporting+Greece.jpg



1η Αυγούστου 2010. New York. Η Ελλάδα πλήττεται σοβαρά μεθοδικά με σχεδιασμό και στοχευμένα! Βάλλεται καθημερινά και από παντού. Από μέσα και από έξω. Εντός και εκτός των τειχών. Mε πράξεις και ενέργειες που πλήττουν και στοχεύουν κυρίως την ναυαρχίδα της ελληνικής οικονομίας. Τον τουρισμό. Μια εθνική πηγή εσόδων (μας) που είναι ίσως η μοναδική υγιής και προσοδοφόρα πηγή εσόδων της χώρας, ειδικά την τελευταία δεκαετία που έχει σταματήσει να παράγει. Η Ελλάδα βάλλεται και από τα σχεδόν καθημερινά αρνητικά δημοσιεύματα στον παγκόσμιο έντυπο και ηλεκτρονικό Τύπο σε όλο τον κόσμο που προκαλούνται από την συνεχή και αυξανόμενη εσωτερική κοινωνική ένταση και το αντάρτικο πόλης με πόλεμο που έχουν κηρύξει στην «δημοκρατία μας»* αντεθνικά και κατευθυνόμενα εξωτερικά στοιχεία που δρουν στο εσωτερικό σκορπώντας τρόμο και πανικό.

Η απάντηση σε όλα αυτά πρέπει και οφείλει να είναι άμεση! Δημιουργική και παραγωγική. Συλλογική και υπεύθυνη. Αποτελεσματική. Και διαχρονική. Εθνική και πανεθνική! Με ενότητα και εθνική ομοψυχία. Χωρίς διαχωρισμούς. Χρειάζεται δράση. Εγρήγορση. Επικοινωνία και συνεργασία σε κάθε επίπεδο. Χρήση κάθε δυνατότητας που μας παρέχεται. Την δύναμη του διαδικτύου, πλέον δεν χρειάζεται να επιχειρηματολογήσουμε για να πείσουμε πλέον, όλοι την γνωρίζουμε. Μέσα στα αρκετά αρνητικά έχει και τα πολλά θετικά. Έτσι δημιουργήσαμε, ένα απλό αλλά πιστεύουμε, δυνατό δημιουργικό και διαχρονικά, στο άμεσο μέλλον, αποτελεσματικό concept προκειμένου όλοι μαζί εμείς οι απλοί πολίτες να αρχικά να κινητοποιηθούμε και εν συνεχεία να κινητοποιήσουμε και άλλους σταδιακά και μεθοδικά. Κάθε μέρα. Κάθε ώρα. Κάθε λεπτό. Συνέχεια και διαρκώς. Έξυπνα και με ευρηματικούς τρόπους.

Για να συμβάλουμε στην εθνική προσπάθεια σκεφτήκαμε να κάνουμε κάτι απλό έξυπνο, άμεσο προσωπικό και αρκετά δυνατό, συμβάλλοντας και εμείς στην εθνική προσπάθεια ανάκαμψης και ανάτασης! Αυτό που μπορούμε. Ο κάθε ένας με τις δικές του δυνάμεις. Με τις δικές του δυνατότητες. Εμείς οι απλοί αλλά ενεργοί και δραστήριοι σκεπτόμενοι πολίτες του διαδικτύου αν ενεργοποιηθούμε. Αν δράσουμε. Όλοι μαζί! Συλλογικά και υπεύθυνα. Χωρίς διαχωρισμούς και διαγκωνισμούς. Χωρίς διακρίσεις. Χωρίς διαχωρισμούς. Μπορούμε να συνεισφέρουμε στην εθνική προσπάθεια που κάνει η χώρα. Χωρίς ιδιαίτερο προσωπικό κόστος. Το μόνο που χρειάζεται ως απαραίτητο συστατικό είναι μεράκι, ανιδιοτέλεια, θετική δύναμη, συνεργασία επικοινωνία και κυρίως και πρωτίστως αρκετή θέληση! Όλα τα άλλα πάνε μόνα τους. Το βασικό; χρειάζεται εκτός από όλα τα παραπάνω χρειάζεται θετική ενέργεια, μεράκι και αρκετό και ειλικρινές χαμόγελο από όλους μας. Από αυτή την προσπάθεια δεν μπορεί και δεν πρέπει να λείψει κανείς! Για αυτό και εξ αρχής οφείλω θερμές ευχαριστίες σε όλα τα ιστολόγια(BLOG) site και ελληνικά ΜΜΕ που προβάλλουν την προσπάθεια αυτή. Ιδιαίτερες και θερμές ευχαριστίες οφείλουμε στην πρώτη σε κυκλοφορία (και με διαφορά ) εφημερίδα ΠΡΩΤΟ ΘΕΜΑ για το ειδικό δισέλιδο αφιέρωμα που έκανε στο φύλο της 1ης Αυγούστου 2010{σελ 50-51}

Με μια ομάδα συνεργατών, φίλων και εθελοντών αποφασίσαμε να δράσουμε και αυτό που δεν είναι εύκολο να έχει άμεση και όση απήχηση θα θέλαμε ως χώρα εθνικά και συλλογικά από την επίσημη κυβερνητική δράση, που ήδη καταβάλλει η Ελλάδα (μέσω ΕΟΤ και άλλων κρατικών φορέων) γιατί εκτός όλων των άλλων παραμέτρων, απαιτεί χρόνο και χρήμα, ξεκινήσαμε να συμβάλουμε και εμείς! Μέσα από μια Μη Κυβερνητική δράση. Απλά! Χωρίς ιδιαίτερα μεγάλο κόστος και κυβερνητικούς οικονομικούς πόρους μέσω καταχωρίσεων που θα βάζαμε όπως κάνουν δεκάδες άλλοι δήθεν ομογενειακοί φορείς, και έτσι νομίζουν πως βοηθούν-ενώ στην ουσία αρμέγουν το ελληνικό δημόσιο- αφού απαιτούνται έξοδα μεγάλο κόστος και δαπάνες για κάθε πληρωμένη καταχώρηση στον ομογενειακό Τύπο! Και να πεις ότι βάζεις καταχώριση στον διεθνή Τύπο κατανοητό και επιβεβλημένο. Αλλά το να δίδεται καταχώρηση στα ομογενειακά και μάλιστα περιορισμένης εμβέλειας και επιρροής έστω και στην ομογένεια ή ακόμα χειρότερα ανύπαρκτα στην Αμερικανική κοινή γνώμη που είναι και οι εν δυνάμει επισκέπτες προς τους οποίους απευθύνεται το μήνυμα και η πρόκληση μέσω της κάθε καταχώρησης πολύ δεν πάει; Αν αυτά δεν είναι σκάνδαλα τότε τι είναι; Σκάνδαλα ο λογαριασμός όμως των οποίων καταλήγει στον έλληνα φορολογούμενο πολίτη. Επομένως χρήματα από τον Έλληνα φορολογούμενο, δηλαδή χρήματα δικά σου και δικά μας!

Σχεδιάσαμε κάποιους μήνες πριν, και συγκεκριμένα από τον περασμένο Μάρτιο, χωρίς τυμπανοκρουσίες -βλέποντας την γενικότερη εικόνα εκείνη την περίοδο όπου πλήττονταν καθημερινά η εικόνα της χώρας με 10αδες αρνητικά καθημερινά δημοσιεύματα στον διεθνή Τύπο,- ένα αρκετά έξυπνο concept. Σχεδιάσαμε μια εκστρατεία υποστήριξης της Ελλάδος.

Έτσι μετά τα γεγονότα στην Ελλάδα(υπερδανεισμός, ΔΝΤ, καθημερινές απεργίες, κινητοποιήσεις, ασύμμετρες ένοπλες απειλές κτλ.) και ειδικά μετά τα όσα μας είπε ο Έλληνας Πρωθυπουργός Γιώργος Παπανδρέου, όταν βρεθήκαμε μαζί του στην Νέα Υόρκη στην συνάντηση που είχαμε όλοι οι απεσταλμένοι ανταποκριτές και ντόπιοι ομογενείς συνάδελφοι δημοσιογράφοι στις 20 Ιουνίου(010), επιταχύναμε τις διαδικασίες της κοινής προσπάθειας όλων μας για την στήριξη της ελληνικής οικονομίας. Προσπάθεια στήριξης ειδικά του τουρισμού που θα έπρεπε να είναι η ναυαρχίδα της ελληνικής οικονομίας και να θωρακίζεται με την αντίστοιχη νομοθεσία.

Ξεκινήσαμε λοιπόν μια εκστρατεία μέσω διαδικτύου, και σε αυτήν μέσα σε λίγες ημέρες αφού άρχισε να δημοσιοποιείται, ήδη έχουν δηλώσει συμμετοχή 100αδες πολίτες Έλληνες ή ελληνικής καταγωγής από όλο τον κόσμο. Μια προσπάθεια που όχι τυχαία ονομάσαμε INTERNATIONAL CAMAIGN SUPPORTING GREECE – ΔΙΕΘΝΗΣ ΕΚΣΤΡΑΤΕΙΑ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗΣ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ. Κεντρικό σύνθημα μας είναι: Στηρίζουμε την Ελλάδα. Μιλάμε για την Ελλάδα! Πάμε στην Ελλάδα! Ο επίσημος ιστότοπος της εκστρατείας βρίσκεται στην διεύθυνση http://come-to-greece-this-year.blogspot.com στο Face Book η εκστρατεία βρίσκεται στο «This Year we visit Greece» και στο You Tube την αναζητάτε ως INTERNATIONAL CAMAIGN SUPPORTING GREECE. Επιλέξαμε πολλούς και διαφορετικούς τρόπους με ένα κοινό παρανομαστή και ένα ζητούμενο. Την υποστήριξη προώθηση και προβολή της πατρίδας μας με κάθε δυνατό τρόπο και προ πάντων χωρίς την εμπλοκή οποιασδήποτε κυβερνητικής υποστήριξης για ευνόητους λόγους…και προς αποφυγή παρερμηνεύσεων αλλά και εκμετάλλευσης από επιτηδείους…

Η εκστρατεία υποστήριξης βασίζεται και στηρίζεται σε ένα αρκετά έξυπνο, άμεσο και διαχρονικά αποδοτικό concept.

Το CONCEPT

Το Concept είναι απλό γρήγορο, προσωπικό, άμεσο και έξυπνο. Φτιάχνεις ένα προσωπικό μήνυμα σε video ή ηχητικό, και για ευνόητους λόγους προτιμάται το video που έχει την δύναμη της εικόνας γιατί έτσι γίνεται πιο άμεσο εύληπτο και πιο προσωπικό, άρα το βλέπει καλύτερα κάποιος και άρα περισσότερος κόσμος. Το μήνυμα που πρέπει να περάσει προς κάθε κατεύθυνση και σε παγκόσμιο επίπεδο στην κοινότητα του διαδικτύου είναι ένα: ΑΝ ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΔΕΙ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ! ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΔΕΙ ΤΙΠΟΤΑ! Κάντε την Ελλάδα βασικό προορισμό σας έστω για μια φορά! Πάμε Ελλάδα.

Στο μήνυμα του ο κάθε ένας προσωπικά αφού συστηθεί με χαμόγελο λέγοντας {ΟΝΟΜΑ, ΧΩΡΑ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ, ΧΩΡΑ ΓΕΝΝΗΣΗΣ, ΣΠΟΥΔΕΣ, ΕΠΑΓΓΕΛΜΑ, ΧΟΜΠΥ και προαιρετικά άλλα προσωπικά στοιχεία εάν και εφόσον θέλει} ξεκινά να εξηγεί σε πρώτο ενικό ή πρώτο πληθυντικό ευγενίας γιατί προσκαλεί στην Ελλάδα αυτόν που βλέπει το μήνυμα αυτό.

Στόχος μας είναι αυτή η εκστρατεία που ήδη είναι online να παραμείνει στο διαδίκτυο όσο περισσότερο γίνεται ενεργή και να γίνει όπλο και εργαλείο όλων σε όλο τον κόσμο.

Επιδιώκουμε σταδιακά και μεθοδικά, door to door, email by email, να αλλάξουμε την εικόνα ότι «η Ελλάδα είναι μόνο για διακοπές προβάλλοντας το ξεπερασμένο πλέον - κατά την γνώμη μας- πρότυπο «ήλιος, μπάνια, θάλασσες, μπακλαβάς, χορός, τζατζίκι, και σουβλάκι, διακοπές» όπως έχει συνδεθεί η Ελλάδα στην συνείδηση του ΕλληνοΑμερικανού αλλά και όλων των εν δυνάμει τουριστών.

«αν δεν έχει δει την Ελλάδα δεν έχει δει τίποτα»!

Στόχος μας είναι να παρακινήσουμε όλους από κάθε χώρα να νιώσουν ότι έστω για μια φορά στην ζωή τους πρέπει να πάνε Ελλάδα!. Να τους δημιουργήσουμε την διάθεση να σχεδιάσουν το επόμενο ταξίδι τους στην Ελλάδα, οποιαδήποτε εποχή. Όποτε και αν μπορεί να σχεδιαστεί ένα ταξίδι αρκεί να περάσει το σύνθημα ότι «αν δεν έχει δει την Ελλάδα δεν έχει δει τίποτα»! Κάθε εποχή στην Ελλάδα έχει τις δικές της χάρες.

Θέλουμε μέσα από κάθε video ή ηχητικό μήνυμα να στείλουμε ένα ηχηρό και πολυδιάστατο μήνυμα προς όλο τον κόσμο: Η Ελλάδα ήταν, είναι και θα είναι ένας τόπος που κάθε άνθρωπος πρέπει να δει. Να την επισκεφθεί για πολλούς και διαφορετικούς λόγους. Γιατί εκτός από τόπος αναψυχής είναι και τόπος που άνετα μπορεί να οργανωθεί ένα πολιτισμικό ή διεθνές συνέδριο. Γιατί μπορεί και πρέπει να οργανωθούν ομαδικές εκδρομές. Γιατί μπορεί και πρέπει να ενισχυθεί και να αναπτυχθεί ο θρησκευτικός τουρισμός. Υπάρχουν μνημεία και Ιεροί ναοί που αξίζει να επισκεφθούν άνθρωποι που θέλουν να δουν Ιερά Μνημεία της Ορθοδοξίας όπως η Παναγία της Τήνου. Η Παναγιά Σουμελά, και 100αδες άλλα ιερά μνημεία της πίστης μας. Τόποι περίεργοι και άγνωστοι σχεδόν χαμένοι παράδεισοι όπως τα Καπετανιανά στην Κρήτη. Νησιά μικρά και όμορφα αλλά χαμένα σε διάφορες συστάδες στο Αιγαίο, όπως τα Κουφονήσια και άλλα μικρά νησιά στο Ιόνιο πέλαγος και στον Αργοσαρωνικό που παραμένουν ακόμα απείραχτα και με ξεχωριστές και μοναδικές ομορφιές. Να προβληθούν μέσα από αυτή την προσπάθεια αξιοθέατα πολλά και ανεκμετάλλευτα πολιτισμικά και πολιτιστικά γεγονότα όπως το καρναβάλι στην Πάτρα ή διάφορα έθιμα όπως αυτός της ημέρας της γυναικοκρατίας στην Μακεδονία. Να δουν τα αναστενάρια. Να αναβιώσει η προβολή των αρχαίων και ιερών τόπων και λιγότερο γνωστών μνημείων που είναι διάσπαρτα σε κάθε ελληνική γωνιά. Να τονωθεί ο κοινωνικός τουρισμός σε camping και να υπάρξουν ανταλλαγές σε κατασκηνώσεις με παιδιά από όλο τον κόσμο. Η Ελλάδα έχει βιβλιοθήκες που μπορεί να αναδείξει. Έχει ξεχωριστά χωρία και κοινότητες που μπορούν να κερδίσουν από τον αγροτοτουρισμό. Να προβληθούν οποιεσδήποτε άλλες λιγότερο γνωστές δραστηριότητες κάθε περιοχής. Festival. Εορτές τοπικές και πετυχημένες εκθέσεις που οργανώνονται χρόνια. Στα μηνύματα αυτά ο κάθε ένας από εσάς εκεί έξω προσκαλούμε τον κάθε ένα ξεχωριστά και προσωπικά να έρθει όχι απλά στην Ελλάδα αλλά και στον τόπο σας. Στην γη σας. Στο χωρίο σας. Στην ιδιαίτερη πατρίδα σας και προβάλλετε το ιδιαίτερο του τόπου σας. Επί πλέον εκτός των άλλων προσκαλούμε και απευθύνουμε το μήνυμα σας για να δει, επισκεφτεί και να ψηλαφίσει από κοντά την χώρα που γέννησε τον δυτικό πολιτισμό. Την γη που μεγάλωσε η ορθοδοξία. Την χώρα που στην γλώσσα της γράφτηκε το Ευαγγέλιο. Την χώρα της Δημοκρατίας. Την γη του Πλάτωνα και του Αριστοτέλη. Του Παρμενίδη και του Αρχιμήδη. Του Σωκράτη και του Περικλή. Την γη των μεγάλων συγγραφέων και ποιητών. Τη γη του Ομήρου, του Ησίοδου, του Λουκιανού και του Θουκυδίδη. Του Σόλωνα και του Αριστοφάνη. Την γη που γεννήθηκαν μεγάλοι άνδρες και σοφές γυναίκες που η ανθρωπότητα δικαίως τους έχει καταχωρίσει στην ιστορία βάζοντας τους στο πάνθεον της αιωνιότητας.

Το μήνυμα που προσπαθούμε να στείλουμε με κάθε μέσο και τρόπο είναι πολλαπλό και στοχεύει να αλλάξει την λανθασμένη εικόνα που εμείς οι ίδιοι δημιουργήσαμε το προηγούμενο διάστημα.

Στόχος μας επίσης μέσα από αυτή την προσπάθεια και τα μηνύματα αυτά είναι να καταλάβουν όλοι οι αποδέκτες και παραλήπτες των μηνυμάτων αυτών ότι όλα αυτά που γράφονται στον διεθνή Τύπο για την Ελλάδα και που είναι απόρροια και αποτελέσματα της διεθνούς οικονομικής κρίσης και ύφεσης στην παγκόσμια οικονομία είναι προβλήματα που αντιμετωπίζουν και άλλες χώρες σε όλο τον κόσμο. Πρόβλημα εξίσου μεγάλο, το οποίο αντιμετωπίζει και η Αμερική απλά δεν προβάλλεται τόσο έντονα στα διεθνή δίκτυα αλλά ούτε και στην Αμερική αρκεί μια επίσκεψη σε πολιτείες εκτός Νέας Υόρκης όπως το Οχάϊο, η Λουιζιάνα η Καλιφόρνια, η Τζώρτζια κτλ για να το δει και να το διαπιστώσει.

Ο κάθε ένας από εσάς που ζει στην Ελλάδα ή στο εξωτερικό και έχει ένα φίλο στο εξωτερικό που έχει έρθει ή θέλει να έρθει στην Ελλάδα πολύ περισσότερο αν έχει καταγωγή από την Ελλάδα μπορεί άμεσα να βοηθήσει. Πώς; Με μια μικρή digital κάμερα, ένα κινητό I-phone ή μέσω skype ή κάθε άλλο δυνατό τεχνικό τρόπο που θα ανακαλύψει και θα επιλέξει, να μαγνητοσκοπήσει το δικό του προσωπικό μήνυμα. Ένα άμεσο προσωπικό και με χαμόγελο μήνυμα στη διεθνή καθομιλουμένη ή και στα ελληνικά αρκεί να το υποτιτλίσει στα αγγλικά ώστε να είναι προσβάσιμο και κατανοητό αλλά και να επιτευχθεί ο βαθύτερος και άμεσος στόχος που είναι το μήνυμα σας αυτό να μπορεί να απευθυνθεί μαζικά είτε και προσωπικά (μέσω email) από εσάς, σε κάθε άνθρωπο στον κόσμο που θα το δει.

Όσο πιο σύντομο(διάρκειας το πολύ 2-3 λεπτά) έξυπνο, άμεσο με χαμόγελο και ευχάριστο είναι το μήνυμα σας τόσο πιο εύκολα γίνεται εύληπτο, διαδίδεται και κάθετε ο παραλήπτης να το παρακολουθήσει.

Για να περάσει αυτό το απλό και ταυτόχρονα πολύ σύνθετο μήνυμα δημιουργήσαμε τις εξής επιλογές:

Α. ή το ανεβάζεις μόνος σου στο You Tube και το διακινείς με κάθε τρόπο από email σε email

Β. ή μας στο στέλνεις για να μη χαθεί στα εκατομμύρια άσχετων videos που υπάρχουν στην ηλεκτρονική διεύθυνση: This.Year.Visit.Greece@Gmail.Com να το περάσουμε στο δίκτυο που έχει σχηματιστεί ειδικά για αυτό τον σκοπό με ένα πολυδιάστατο και πολύπλευρο διαδραστικό μηχανισμό που λειτουργεί μέσα από κατ αρχήν τα πιο γνωστά social network Face Book, Blog, YouTube κτλ και το δίκτυο αυτό αργά και σταθερά θα επεκταθεί με την δική σας στήριξη και βοήθεια και σε άλλα εξίσου δημοφιλή social network.

ΕΞΥΠΝΑ ΚΑΙ ΓΡΗΓΟΡΑ

Ήδη στον επίσημο ιστότοπο υπάρχει μια ομάδα των πρώτων videos που επιλέξαμε στο δίκτυο με συνεχή προβολή προσωπικών video ή ηχητικών μηνυμάτων τα οποία καθημερινά θα ανανεώνονται χάρη στην δική σας συνδρομή στήριξη και βοήθεια. Μπορείτε όλοι με το δικό σας τρόπο να συμμετέχετε

Τα βήματα είναι απλά:

Φτιάχνεις ένα προσωπικό video or tape μήνυμα διάρκειας το πολύ δυο τριών λεπτών με τους τρόπους που αναφέρθηκαν.
Το ανεβάζεις στην ιστοσελίδα www.rapidshare.com
Δημιουργείται ένα Link που σου δίνει η παραπάνω σελίδα που έχει αποθηκεύσει γρήγορα και άμεσα το video σου
Μας το στέλνεις στην ηλεκτρονική διεύθυνση This.Year.Visit.Greece@Gmail.Com
Ή Το ανεβάζεις μόνος/η σου στο You Tube ή στο Face Book και μας στέλνεις το Link για να το συμπεριλάβουμε στην εκστρατεία αυτή.
Όσο περισσότερα τα προσωπικά video ή ηχητικά μηνύματα σας τόσο μεγαλύτερη και ισχυρότερη γίνεται η καμπάνια αυτή. Όσο πιο έξυπνα και ευρηματικά τα μηνύματα σας τόσο πιο αποτελεσματική η καμπάνια. Όσο μεγαλύτερα τα target group στα οποία απευθύνεστε τόσο περισσότερες πιθανότητες επιρροής υπάρχουν. Το καλύτερο και εξυπνότερο, video έχει περισσότερες προβολές. Όλα αυτά θα πρέπει να απευθύνονται σε μεγαλύτερες κοινωνικές ομάδες όπως οι φοιτητές, οι επιχειρηματίες αλλά και σε συνταξιούχους έτσι διασφαλίζονται ακόμα μεγαλύτερες οι πιθανότητες να βρει αποδέκτες και παραλήπτες σε κάποιο σημείο του κόσμου το μήνυμα μας.

1η Αυγούστου 2010 – 31 12 2010

Στόχος μας είναι η καμπάνια αυτή μέσα στα επόμενα 3 χρόνια να έχει κάνει το γύρω του κόσμου μέσα από όλα τα social networks . Αυτό θα γίνει μόνο χάρη στην δική σας βοήθεια και υποστήριξη. Από email σε email. Από network σε network. Να περάσουν τα video σε προσωπικά blog.

Το μήνυμα θα πρέπει να φτάσει σε όλο τον κόσμο. Αν υπάρχει η δυνατότητα –και σίγουρα για κάποιους υπάρχει- το μήνυμα αυτό να μαγνητοσκοπηθεί σε όσο δυνατόν περισσότερες γλώσσες που σίγουρα αρκετοί από εσάς εκεί έξω στο κόσμο του διαδικτύου γνωρίζετε άπταιστα! Τόσο το καλύτερο. Μπορείτε να προσκαλέσετε φίλους ή φίλες σας από άλλες χώρες να τους καλέσετε σε αυτό το μεγάλο παιχνίδι που ξεκινά να προβάλλεται επίσημα από σήμερα 01 08 2010 και συμβολικά θα ολοκληρωθεί στις 31/12/2012.

Όλο αυτό το διάστημα θα θέλαμε να έχουμε(ή να έχετε) αναρτήσει videos προερχόμενα από κάθε σημείο του κόσμου. Από διαφορετικές πόλεις, χώρες και έθνη. Διαφορετικούς πολιτισμούς και παραδόσεις με μηνύματα που θα φτιάξουν είτε ελληνικής καταγωγής συμπατριώτες μας που ζουν σε όλα τα μήκη και πλάτη της γης, είτε πολύ περισσότερο με μηνύματα που θα φτιάξουν φιλέλληνες πολίτες άλλων εθνών και άλλων χωρών που γνώρισαν ή θέλουν να γνωρίσουν την Ελλάδα.

Όλο αυτό το προηγούμενο διάστημα δουλέψαμε με μια ομάδα καταξιωμένων προσωπικοτήτων από κάθε χώρο (πολιτική, τέχνη, πολιτισμό, γράμματα κτλ) αλλά και απλών ανθρώπων σε όλο τον κόσμο και αποφασίσαμε να δράσουμε. Έτσι αρκετό διάστημα εδώ στην Νέα Υόρκη μήνες πριν με ένα επιτελείο συνεργατών μας, φίλων και κυρίως εθελοντών ξεκινήσαμε να οργανώνουμε αθόρυβα , μεθοδικά με σχεδιασμό και προ πάντων με περιεχόμενο ουσίας και όχι πυροτεχνήματα με μια σειρά πράξεων και δράσεων που δεν στοχεύουν στον εντυπωσιασμό ή την φτηνή και ανέξοδη (αυτό) προβολή μια εκστρατεία υποστήριξης της Ελλάδος μέσω διαδικτύου. Ο τρόπος είναι απλός έξυπνος, σύγχρονος, άμεσος και πιο προσωπικός!

Η ΜΑΓΙΑ ΤΣΟΚΛΗ ΠΟΛΥΤΙΜΗ ΒΟΗΘΟΣ ΑΡΩΓΟΣ ΚΑΙ ΣΥΜΠΑΡΑΣΤΑΤΗΣ

Πολύτιμη αρωγός και σύμβουλος στάθηκε εξ αρχής η συνάδελφος δημοσιογράφος και πολίτης του κόσμου, η οποία έχει αφιερώσει την δουλειά της στην προβολή των ιδιαιτεροτήτων κάθε τόπου της Ελλάδας, βουλευτής επικρατείας του ΠΑΣΟΚ κυρία Μάγια Τσόκλη. Ήρθε στην Νέα Υόρκη και θα ξανάρθει. Μιλήσαμε. Ήρθαμε σε επαφή και επικοινωνία. Δουλέψαμε μαζί της και εγκολπωθήκαμε το μήνυμα που εξέπεμψε όταν ήρθε. Η Μάγια, η οποία όχι μόνο ενθάρρυνε την προσπάθεια και πρωτοβουλία μας αλλά την ενίσχυσε και με μια σειρά προσωπικών video μηνυμάτων που μας έστειλε για να πλαισιώσουν αυτή την καμπάνια υποστήριξης της πατρίδος μας, στάθηκε δίπλα μας και συνεχίζει να μας στηρίζει και να ενισχύει την προσπάθεια αυτή με κάθε τρόπο και να μας τροφοδοτεί με όλο και περισσότερο υλικό για αυτό και δημοσίως τις οφείλουμε θερμές ευχαριστίες για αυτή την συνεχή προσφορά της. Στα video αυτά που θα συνεχίσουμε να ανεβάζουμε παρουσιάζονται περιοχές της Ελλάδας από τις γνωστές πετυχημένες εκπομπές της. Τα video είναι στην Ελληνική γλώσσα υποτιτλισμένα στα αγγλικά για να μπορούν να τα παρακολουθήσουν και πολίτες άλλων χωρών που είναι ο βασικός και κυρίαρχος πρωταρχικός στόχος αλλά και το άμεσα ζητούμενο της προσπάθειας αυτής για κάθε χρονιά. Κάθε περίοδο. Όχι μόνον το καλοκαίρι.

Η Ελλάδα μπορεί να γίνει βασικός προορισμός αρκεί να αναδειχθούν τα καλά, θετικά μοναδικό ιδιαίτερα και ξεχωριστά στοιχεία της κάθε περιοχής. Κάθε τόπος έχει τα δικά του καλά που προτάσσει και προβάλλει.

10αδες ΕΠΩΝΥΜΟΙ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΥΝ ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΕΚΣΤΡΑΤΕΙΑ!

Σε αυτήν την εκστρατεία μετέχουν γνωστές προσωπικότητες από όλο τον κόσμο με το δικό τους προσωπικό μήνυμα (το οποίο θα κάνει καθημερινά το γύρο του κόσμου από email σε email) όπως ο πρώην κυβερνήτης και υποψήφιος πρόεδρος των ΗΠΑ Mike Dukakis, ο οποίος συμβολικά άνοιξε την εκστρατεία αυτή με το δικό του προσωπικό και πολιτικό μήνυμα. Η Dina Titus, δημοκρατική βουλευτής από την Νεβάδα, ο γνωστός έλληνας ιατρός καθηγητής στο διεθνές κέντρο μεταμοσχεύσεων στο Μαϊάμι και επικεφαλής του τμήματος μεταμοσχεύσεων κ. Andreas Tzakis, ο Demetrios Giannaros, καθηγητής οικονομικών στο Hartford και Αντιπρόεδρος της βουλής της πολιτείας του Connecticut, ο Pολιτειακός γερουσιαστής της πολιτείας του Rhode Island, Leonidas Raptakis, η γνωστή και πετυχημένη Ελληνίδα σεφ Μαρία Λόη, γνωστοί πετυχημένοι Ελληνοαμερικανοί όπως ο Dean Fakatselis και η Kay Fakatselis, επιστρατεύσαμε, φίλους, συναδέλφους, όπως η διακεκριμένη συγγραφέας και συνάδελφος συνεργάτιδα μας δημοσιογράφος Ιουστίνη Φραγκούλη-Αργύρη από τον Καναδά, ο πρώην πρύτανης του Παντείου πανεπιστημίου και γνωστός στην παγκόσμια ακαδημαϊκή κοινότητα για τα κείμενα του περί ελληνικής δημοκρατίας Γιώργος Κοντογιώργης, ο συνεργάτης μας και γνωστός καθηγητής στο Fordham University Νικόλαος Γεωργανζτάς, η πρώην βουλευτής της ΝΔ και διεθνούς κύρους αναγνωρισμένο top model κ. Έλενα Κουντουρά, η Γιάννα Νταρίλη, πετυχημένοι ΕλληνοΑμερικανοί μεγάλοι επιχειρηματίες όπως ο Mike Halkias ιδιοκτήτης του Grand Prospect Hall, πολίτες από το Λονδίνο, και την Αφρική, το Παρίσι, και τις Βρυξέλλες άλλα και μέρη του κόσμου όπου ζει ο Ελληνισμός από όπου καθημερινά καταφθάνουν μηνύματα και videos.

Συμμετέχουν όμως κυρίως και πρωτίστως 10αδες άλλοι επώνυμοι και απλοί πολίτες όλων των ηλικιών από πολλά σημεία της γης με κάθε τρόπο από τους οποίους ζητάμε καταρχήν να δείξουν υπομονή για τα video που ήδη έχουν αποστείλει. 10αδες πολίτες και συμπατριώτες από την Αμερική από την μικρή 4χρονη Αλεξάνδρα από την ΝΥ που συμμετέχει ενεργά στην εκστρατεία σχεδόν σε κάθε video συμβολίζοντας την ελπίδα και το μέλλον, μέχρι ηλικιωμένους και υπερήλικες που συμμετέχουν με το δικό τους προσωπικό μήνυμα. Εκπέμποντας όχι μόνον ενθουσιασμό αλλά και θετική ενέργεια κατ αρχήν από Αμερική αλλά και από άλλα μέρη του κόσμου που στην συνέχεια της εκστρατείας τα μηνύματα τους θα αναρτηθούν και θα αναρτώνται καθημερινά. Αρκετές νομαρχίες από όλη την Ελλάδα που ήδη έχουν αποστείλει τα video τους και μάλιστα επαγγελματικά φτιαγμένα από το μήνυμα από την Νομαρχία Κυκλάδων ή την Νομαρχία Χίου.

Το Greek America News Agency από σήμερα σας καλεί όλους τους έλληνες σε όλο τον κόσμο και ειδικά τους Έλληνες της διασποράς να υποστηρίξετε και εσείς με κάθε τρόπο την διεθνή εκστρατεία υποστήριξης της Ελλάδος που αναλάβαμε και οργανώνουμε εδώ και αρκετό διάστημα. Υπάρχουν 10αδες τρόποι να το κάνετε. Το απλούστερο περάστε στην σελίδα ή το προσωπικό σας BLOG το ειδικό σήμα Logo αναγνώρισης και συμμετοχής σε αυτή την εκστρατεία.

Στόχος βασικός όλων μας όσων, σχεδιάζουμε –παράλληλα με άλλες δράσεις μας –και συμμετέχουμε σε αυτή την προσπάθεια είναι να επισκεφθούν την Ελλάδα όσο το δυνατόν περισσότεροι επισκέπτες κάθε χρονιά! Όλο και περισσότεροι. Πολίτες άλλων χωρών να παρακινηθούν να επισκεφθούν την Ελλάδα. Καλό θα ήταν σε αυτή την συλλογική προσπάθεια για να πιάσει τόπο και να έχει έστω και σε βάθος χρόνου διαχρονικά αποτελέσματα να συνεισφέρουμε συλλογικά όλοι μαζί ο κάθε ένας.



ΒΟΗΘΗΣΤΕ ΟΜΩΣ ΚΑΙ ΕΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ. ΧΑΜΗΛΩΣΤΕ ΤΙΣ ΤΙΜΕΣ. ΠΡΟΣΦΕΡΕΤΕ ΚΑΛΥΤΕΡΟ SERVICE. ΧΑΜΟΓΕΛΑΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ.

Το βασικότερο όμως όλων, πλην των στοχευμένων αρνητικών επιδράσεων που έχουν όλα όσα γίνονται στο εσωτερικό της χώρας, και αυτό που θα συμβάλει περισσότερο είναι η μείωση στις τιμές. Να χαμηλώσουν οι τιμές στις παροχές υπηρεσιών. Σε όλα τα είδη. Σε κάθε ξενοδοχείο. Σε κάθε χώρο που φιλοξενεί επισκέπτες. Να δοθεί προτεραιότητα στην ποιότητα στο service. Και βασικό συστατικό το χαμόγελο μας. Αυτό είναι που λείπει παντελώς.

Η εκστρατεία αυτή είναι μια μη κυβερνητική προσπάθεια που ενώ γίνεται παράλληλα, ταυτόχρονα και παράπλευρα με τις προσπάθειες του κρατικού ΕΟΤ και του Υπουργείου πολιτισμού στην Ελλάδα εν τούτοις δεν έχει, και δεν πρέπει, να έχει καμία απολύτως σχέση με κυβερνητική οικονομική υποστήριξη ώστε να διευκολύνει τους πάντες να συμμετέχουν από κάθε χώρα. Ειδικά σε μια περίοδο όπου η Ελλάδα βρίσκεται πρώτη στους δείκτες διαφθοράς, και άρα οτιδήποτε γίνεται και θέλουμε να έχει απόδοση αλλά και ευρεία συμμετοχή, δεν πρέπει να συνδέεται με κρατικές ενέργειες και δράσεις.

Δουλέψαμε ως τώρα, και έτσι θα συνεχίσουμε, μεθοδικά, με σχέδιο και στρατηγική επικοινωνίας. Συνεχίζουμε και προσκαλούμε όλους σας εκεί έξω, να συμμετέχετε μαζί μας σε αυτή την συνεχή μικρή εθνική προσπάθεια στήριξης, προβολής και προώθησης της Ελλάδας μας. Να συμμετέχετε όλοι. Φοιτητές. Επιχειρηματίες. Καλλιτέχνες. Ακαδημαϊκοί. Απλοί και επώνυμοι κάθε τομέα δράσης. Όλοι μαζί συντεταγμένοι αθόρυβα και προ πάντων χωρίς φωνασκίες και αυτοπροβολή.

Όσοι δεν θέλετε να κάνετε μήνυμα με την κάμερα σας απλά προωθείστε από email σε email κάντε and στο face Book και σε κάθε άλλο social network και αυτό αρκεί. Το μήνυμα έχει περάσει. Όσοι έχετε site ή BLOG απλά αναρτήστε το ειδικό logo που έχουμε σχεδιάσει και βάλτε το αντίστοιχο Link τις επιλογής σας είτε από το Face Book, το BlogSpot, ή το You Tube.

Προβάλλετε αυτή την προσπάθεια με κάθε δυνατό τρόπο. Έμμεσα ή άμεσα. Συμμετέχετε ενεργά.

Σε αυτή την εκστρατεία αρκετοί όσοι δουλέψαμε αντιμετωπίσαμε και δυσκολίες από όσους συμμετέχουν ειδικά για τους Ελληνική καταγωγής οι όποιοι όλοι στο σύνολο τους ανταποκρίθηκαν –παρά τα ύπουλα χτυπήματα που δέχθηκε η προσπάθεια μας από κάποιους που έμαθαν πως κάτι διαφορετικό κινείται προσπάθησαν να σαμποτάρουν… και το έκαμαν ανεπιτυχώς- γιατί σχεδόν όλοι χρειάστηκε να πάρουν άδεια. Ειδικά κάποιοι πανεπιστημιακοί από τα πανεπιστήμια τους, κάποιοι άλλοι από την ειδική επιτροπή στην γερουσία ή τις αντίστοιχες επιτροπές διαφάνειας στα τοπικά κοινοβούλια ή κάποιοι άλλοι άδεια από τις εταιρίες τους. Ευτυχώς παρά τις δυσκολίες κάθε περίπτωσης ξεχωριστά με την οποία συνεργαστήκαμε καθίσαμε και σχεδιάσαμε αυτή την καμπάνια. Μια καμπάνια έμμεσης και άμεσης προβολής της Ελλάδας μέσα από ένα σχεδιασμένο πρόγραμμα προσαρμοσμένο στις δυνατότητες του κάθε ενός από εσάς εκεί έξω στον κόσμο του διαδικτύου!

ΣΕ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΕΣ ΥΠΑΡΧΕΙ ΟΜΩΣ ΚΑΙ Η ΑΛΛΗ ΟΨΗ...ΑΥΤΗ ΤΩΝ ΕΠΙΤΗΔΕΙΩΝ...

Αρχικά σκεφθήκαμε να απευθύνεται μόνο από και προς ΕλληνοΑμερικανούς. Όμως αυτό δεν θα είχε κανένα νόημα αφού έτσι και αλλιώς είτε το πούμε εμείς ή κάποιος άλλος φορέας ή ΜΜΕ της ομογένειας, ο Έλληνας της Αμερικής με κάποιο τρόπο θα πάει και θα συνεχίσει να πηγαίνει στην Ελλάδα όπως αποδείχθηκε εδώ και 10ετιες. Και μέσα στην διάρκεια του χρόνου, πάει αρκετές φορές. Οπότε κάτι τέτοιο ή άλλη μια τέτοια παρόμοια πρόσκληση(που θα ονομάζονταν εκστρατεία) όπως αυτή που έγινε από ένα, τοπικής εμβέλειας και με μηδαμινή επιρροή στην Ελληνική Κοινότητα, ομογενειακό ΜΜΕ, θα ήταν άλλη μια ακόμα κοροϊδία. Θα ήταν άλλη μια επίσης καλοστημένη απάτη-από τις γνωστές που εδώ και 10ετιες στήνονται εν μια νυκτί- και θα στόχευε που αλλού; στον φτηνό εντυπωσιασμό και την θωπεία προσωπικών εγωισμών για την απόσπαση συγχαρητηρίων επιστολών και «εύσημων» από κρατικούς λειτουργούς… και μετά αφού διασφαλιστούν τα μπράβο τα "εύσημα", οι "επιστολές" και τα "παράσημα" το σενάριο γνωστό. Έμμεση ή άμεση αυτό-προβολή από φιλικά συνεργαζόμενα site ή Ελληνικά ΜΜΕ όπως και έγινε –και δόξα τω Θεώ από τέτοια εδώ στο GreekAmericanNewsAgency έχουμε (ακόμα) 100αδες από αυτά- προβολή και αυτοπροβολή του μικρό εκδότη… όπως χαρακτηριστικά συνέβη στην συγκεκριμένη περίπτωση-την οποία και εμείς προβάλλαμε αρχικά- γατί νομίζαμε ότι θα είναι πράγματι κάποια εκστρατεία αληθινή όπου καταβάλλεται κόπος και δουλειά εθελοντική ή κάποιο συγκεκριμένο concept ως προσφορά στην πατρίδα μας. Τίποτα από όλα αυτά. Ένα άρθρο μόνον ήταν και τίποτα άλλο!

Έτσι τουλάχιστον παρουσιάστηκε ένα άρθρο ως «εκστρατεία»! από μια μικρής εμβέλειας τοπική ομογενειακή εφημερίδα στην ΝΥ, από τον «εκδότη» της η οποία με ένα μοναδικό άρθρο της «κάλεσε» τους ΕλληνοΑμερικανούς να πάνε στην Ελλάδα και αυτό ονομάστηκε «εκστρατεία»! Λες και εδώ και κάτι 10ετιες δεν πάνε στην Ελλάδα! Ανέξοδα δηλαδή, και χωρίς κόστος (χρόνου και κόπου) όπως συμβαίνει πάντα όταν κάτι γίνεται στο πόδι και στοχεύει στον φτηνό εντυπωσιασμό. Για αυτό και συνήθως εδώ ζώντας μέσα στην παθογένεια της ομογένειας μάθαμε πολύ καλά πως συνήθως σε παρόμοιες προσπάθειες πρωτοβουλίες ή «εκστρατείες» όπως η παραπάνω που περιγραφικά «φωτογραφίσαμε» δεν καταβάλλεται κόπος και δουλειά ή κάποιο κόστος γιατί όλα είναι στημένα στο πόδι χωρίς πρόγραμμα. Μόνο για φτηνές εντυπώσεις.

Άλλη μια δηλαδή ανέξοδη «προσπάθεια» φτηνού και ανέξοδου εντυπωσιασμού με στόχο αφενός το κέρδος, την αφαίμαξη και την προσέλκυση εθνικών πόρων μέσω καταχωρήσεων από τον ΕΟΤ –η γνωστή και συνήθης τακτική. Η συνταγή γρήγορη, «έξυπνη» εύκολη, και σαλταδόρικη. Ένα, τάχα μου τάχα, άρθρο πρόσκληση – κάλεσμα –εκστρατεία «φέτος όλοι πάμε Ελλάδα» λες και όλα τα προηγούμενα χρόνια δεν πηγαίνανε οι έλληνες στην πατρίδα, ειδικά της Αμερικής, και η κομπίνα ή καλύτερα για να ακριβολογούμε άλλη μια από τις συνηθισμένες αρπαχτές….

Όπως και αν βαπτίσεις οποιαδήποτε παρόμοια προσπάθεια που έκανε την εμφάνιση της στο διαδίκτυο το προηγούμενο διάστημα με αναρτήσεις πληρωμένων banner μάλλον κάτι άλλο είναι παρά εκστρατεία… Μάλιστα κάποια από αυτές από εδώ στην ΝΥ η οποία αναπαράχθηκε από ελάχιστα φιλικά και προσκείμενα blog & site και δυο συγκεκριμένες εφημερίδες της Αθήνας με σχετικά άρθρα και ρεπορτάζ που έδωσαν έκταση και προέβαλαν το ένα και μοναδικό άρθρο του εκδότη ως «εκστρατεία» –επειδή άκουσον- άκουσον- προσκάλεσαν τους ομογενείς να πάνε στην Ελλάδα! Λες και πάνε πουθενά αλλού εδώ και 10ετιες οι Έλληνες της Αμερικής ή θα κάμψει τον αληθινό Έλληνα η οποιαδήποτε κρίση να μην πάει Ελλάδα!

«Εκστρατεία» για την οποία με περίσσια έπαρση ο «εκδότης» ανήγγειλε και την λήξη της τέλη Ιουλίου, με αίσθημα αυτοϊκανοποίησης, λέγοντας ασυναρτησίες και παραπληροφορώντας τους έστω και λίγους αναγνώστες του, λες και είχε συμβάλει επί της ουσίας σε κάτι την στιγμή που τα επίσημα στοιχεία κρατήσεων μέχρι τέλος Ιουλίου εξακολουθούν να παρουσιάζουν συνεχή πτωτική πορεία… αλλά εκείνος μίλαγε για ανάκαμψη του τουρισμού στην Κύπρο..! Μια φτηνή προσπάθεια και στο πόδι γραμμένο ένα άρθρο ίσα- ίσα για να αναρτηθεί σε αυτά τα ελάχιστα Ομογενειακά ΜΜΕ, αν και τελικά στο τέλος τον Ιουλίου που τελικά «έληξε» άδοξα- η «εκστρατεία»… παρουσιάστηκε όμως ως μια μεγάλη επιτυχία! Επιτυχία σε τι; Και γιατί; ένα άρθρο μιας συγκεκριμένης μικρής και περιορισμένης εμβέλειας τοπική εφημερίδας της Νέας Υόρκης με περίπου 1000 φύλλα υποχρεωτική εκτύπωση και διάθεση κυκλοφορίας γύρω στα 300 όλα και όλα στην Αστόρια και σχεδόν όλα επιστρέφουν… και αυτό ονομάστηκε εκστρατεία!

Οφείλουμε να πούμε προς κάθε κατεύθυνση και προς αποφυγή παρεξηγήσεων, όπως συνέβη με αυτή την «εκστρατεία» που περιγράψαμε φωτπγραφικά η οποία τον περασμένο Μάιο ανακοινώθηκε, επαναλαμβάνουμε από μια μικρής εμβέλειας τοπική εβδομαδιαία ομογενειακή εφημερίδα της ΝΥ, ότι αντιθέτως, εδώ πρόκειται για μια ξεκάθαρη πρωτοβουλία πολιτών που δεν στηρίζεται σε ελληνική κυβερνητική στήριξη και που ανέλαβε το Greek American News Agency βασιζόμενοι στην δική σας συμμετοχή και υποστήριξη. Αυτό άλλωστε σημαίνει και εκστρατεία. Κινητοποίηση!

Πολύ περισσότερο δεν διανοηθήκαμε να απευθυνθούμε στον ΕΟΤ ή σε άλλο κρατικό φορεά για να ζητήσουμε κρατική ενίσχυση και αντίστοιχες καταχωρίσεις από τον ΕΟΤ, όπως έγινε με αυτή την προαναφερόμενη δήθεν «πολυδιαφημισμένη» "εκστρατεία" στο διαδίκτυο και μάλιστα αυτοπροβλήθηκε ως η μεγαλύτερη και αποδοτικότερη με μόλις ένα κείμενο που απλά προσκάλεσε τους ΕλληνοΑμερικανούς να επισκεφθούν τη Ελλάδα πράττοντας δηλαδή το αυτονόητο δηλαδή, που έτσι και αλλιώς γίνεται εδώ και 10ετιες, και παρουσιάστηκε στο διαδίκτυο σε κάποιες ιστοσελίδες που όπως συμβαίνει άλλωστε δεν το έψαξαν και πολύ το αναπαρήγαγαν και προβλήθηκε επιλεκτικά από ελάχιστα ελληνικά ΜΜΕ στην Ελλάδα με τα οποία συνδέεται και σχετίζεται ο "εκδότης" από το ομογενειακό μικρής εμβέλειας και επιρροής τοπικό ΜΜΕ της ΝΥ. Αυτά όλα μακριά από εμάς και την δική μας λογική και φιλοσοφία "τέτοιες μέθοδοι" που απλά αν μη τι άλλο εξαπατούν. Σε μια εθνική προσπάθεια ή συμβάλλουμε ουσιωδώς ή κοροϊδεύουμε ή ακόμα χειρότερα δυστυχώς τέτοιοι επιτήδειοι υπάρχουν αρκετοί εδώ στην ομογένεια, απλά εξαπατούν με φτηνά και ανέξοδα «κόλπα» εντυπωσιασμού...αυτά για να μη περάσει ασχολίαστο και αυτό το πυροτέχνημα ..που ατυχώς προβλήθηκε από έγκριτες εφημερίδες όπως το έθνος και Real News...

ΕΠΙΠΡΟΣΘΕΤΩΣ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΙΑΦΕΥΓΕΙ ΤΗΣ ΠΡΟΣΟΧΗΣ ΜΑΣ ΟΤΙ...

*Η Ελλάδα, έχουμε ξανά γράψει 10δες φορές –και τα τελευταία γεγονότα στην Ελλάδα μετά την δολοφονία του Σωκράτη Γκιόλια και την τυπική ανάληψη της «ευθύνης» από τον συφερτό ατάκτων μισθοφόρων μαφιόζων εγκληματιών μας επιβεβαιώνουν ότι- η χώρα περνά και επίσημα στην «επικίνδυνη ζώνη πυρός» που την καθιστά ευάλωτη. Στόχος είναι να πληγεί κάθε πηγή εσόδων της χώρας και εν προκειμένω οι εθνικοί πόροι μέσω του τουρισμού. Η μόνη αληθινή θωράκιση της είναι η δική μας προσωπική καθημερινή αφύπνιση. Εγρήγορση. Συνεργασία και επικοινωνία. Σε όλα τα επίπεδα και για κάθε θέμα. Χωρίς φυσικά να υποστέλλουμε την άμεση και βασική προτεραιότητα μας που είναι η αποκάλυψη της αλήθειας. Η ρήξη και η αντίδραση στην ανομία και την παρανομία, η αποκάλυψη της αλήθειας σε κάθε επίπεδο με όποιο κόστος –προσωπικό ή εταιρικό - για αυτό και είμαστε ανοιχτοί σε πολλά και διαφορετικά μέτωπα(με λάσπη, συκοφαντίες, ύβρεις πολλές φορές αναμεμειγμένα όλα αυτά και με αρκετές απειλές) και στην Ελλάδα και κυρίως εδώ στην Αμερική, και ειδικότερα στην ΝΥ παλεύοντας με την παθογένειες και τα κακώς κείμενα και υποκείμενα –αναδεικνύοντας τα θετικά αλλά και τα αρνητικά - του Ελληνισμού. Καυτηριάζοντας τα κακώς κείμενα της δήθεν οργανωμένης ομογένειας. Αυτά για να μην ξεχνιόμαστε και να μην παίρνουν τα μυαλά μας αέρα ή χάνουμε το στόχο και την ύψιστη προτεραιότητα που για εμάς εδώ είναι η ενημέρωση. Η αλήθεια. Με διασταύρωση, στοιχεία, αποδείξεις και ντοκουμέντα. Όμως πέρα από όλα αυτά είμαστε πρώτα Έλληνες και μετά δημοσιογράφοι (ή ότι άλλο μας θεωρούν).

Σε μια ιδιαίτερα κρίσιμη ιστορικά περίοδο, από συστάσεως νεοελληνικού κράτους μετά το 1821 και εντεύθεν όπου η πατρίδα μας περνά την κρισιμότερη καμπή στην ιστορία της με χίλιους δυο κινδύνους να παραμονεύουν και με χειρότερο ενδεχόμενο την απειλή των κυριαρχικών της δικαιωμάτων , που αργά η γρήγορα εμείς εδώ (στην ομάδα συνεργατών και φίλων του GreekAmericanNewsAgency) πιστεύουμε, θα επιχειρηθεί να θιγούν άμεσα ή έμμεσα οφείλουμε όλοι να μαζί να δράσουμε. Συλλογικά και υπεύθυνα. Σε κάθε θέμα και με κάθε ευκαιρία! Ατομικά και προσωποκεντρικά. Άμεσα και γρήγορα. Υπεύθυνα. Διασυλλογικά και με χρήση της διαδραστικής κοινότητας στο διαδίκτυο. Να κεφαλαιοποιήσουμε την θετική αντανάκλαση της στην παγκόσμια κοινωνία για αυτό και σε τακτά χρονικά διαστήματα αναλαμβάνουμε δράση πρώτα ως Έλληνες Πολίτες και μετά ως ερευνητική ομάδα.

Δεν μπορούμε και δεν έχουμε το χρόνο να περιμένουμε, από το -σπάταλο και πολυδαίδαλο απρόσωπο- γιγαντωμένο ελληνικό κράτος να τα κάνει όλα! Δεν πρέπει να περιμένουμε τι μπορεί να κάνει το κράτος μας για εμάς αλλά να δούμε και να ψάξουμε εμείς, ο κάθε ένας ατομικά και ξεχωριστά, πως μπορούμε να φανούμε εμείς χρήσιμοι οι ίδιοι! Συλλογικά και προσωπικά ο κάθε ένας μας χρήσιμος, παραγωγικός και αποτελεσματικός στο κράτος μας. Το κράτος είμαστε ΕΣΥ και εγώ. Εμείς. Όλοι που πληρώνουμε φόρους για να ζουν και να κινούνται όλα τα υπόλοιπα στην χώρα. Δεν μπορούμε και δεν δικαιούμαστε πια να τα περιμένουμε όλα από το σπάταλο κράτος. Ειδικά τώρα γίνεται επιτακτικότερη η ανάγκη για υπεύθυνη συλλογική εθνική δράση. Οφείλουμε όλοι να συμμετέχουμε. Ο ένας με τον άλλο. Δεν μπορούμε να μένουμε αμέτοχοι. Χάνουμε πολύτιμο χρόνο! Δεν υπάρχει άλλος χρόνος για χάσιμο. Και το γιατί μας το λένε οι αυτοί οι ίδιοι που έχουν βάλει στόχο την Ελλάδα.

Ομολογούν οι πληρωμένοι μαφιόζοι εγκληματίες με απύθμενο θράσος και απίστευτη κυνικότητα γεμάτη μίσος ότι «Η Ελλάδα εδώ και μήνες βρίσκεται στο μάτι του κυκλώνα με την προσφυγή στο ΔΝΤ και το οικονομικό της έλλειμμα. Μια απ΄ τις πιο προσοδοφόρες πηγές εισροής χρήματος είναι ο τουρισμός της καλοκαιρινής περιόδου. Η εκτέλεση του συγκεκριμένου δημοσιογράφου σε συνδυασμό με τις αντάρτικες ενέργειες του τελευταίου χρόνου πιστεύουμε ότι διαμορφώνει μια αρνητική εικόνα στο εξωτερικό για την ασφάλεια της ελληνικής επικράτειας και χτυπάει την εθνική βιομηχανία του τουρισμού. Οι τουρίστες πρέπει να μάθουν ότι η Ελλάδα δεν αποτελεί πλέον ασφαλές μετόπισθεν του καπιταλισμού. Επιδιώκουμε να μετατραπεί σε εμπόλεμη ζώνη επαναστατικών διαδικασιών με εμπρησμούς, σαμποτάζ, μαχητικές πορείες, βομβιστικές επιθέσεις, ένοπλες εκτελέσεις και όχι σε τόπο προορισμού διακοπών και αναψυχής. Έχουμε πόλεμο με τη δημοκρατία σας. Όσον αφορά την οικονομική κρίση και το μοιρολόι της κοινωνίας για το δυσοίωνο μέλλον της, δεν δίνουμε δεκάρα τσακιστή.» ΣΕΧΤΑ 27 ΙΟΥΛΙΟΥ 2010.

Αυτή η παράγραφος στην παραληρηματική και γεμάτος μίσος για την Ελλάδα –προσέξτε το αυτό για μίσος για την Ελλάδα- «ανακοίνωση» των πληρωμένων σε διατεταγμένη υπηρεσία δολοφόνων, μαφιόζων και επιστρατευμένων ατάκτων μισθοφόρων πλαισιωμένων με ό,τι κατακάθι της νύχτας των Βαλκανίων εισαγόμενα κακοποιά και εγκληματικά στοιχεία- θα πρέπει να μας θέσει όλους σε εθνικό συναγερμό! Να μας κινητοποιήσει! Να μας αφυπνίσει. Να μας βάλει σε σκέψεις και εθνική εγρήγορση.

Όλο το απόσταγμα και το βασικό και κυρίαρχο μήνυμα προς κάθε κατεύθυνση κρύβεται σε αυτή την γεμάτη μίσος για την Ελλάδα παράγραφο. Όλα αυτά που λένε, όχι τυχαία, έχουν το νόημα τους και αρκετό βάθος με υπόβαθρο. Αίτια, και αιτιατό, και προ πάντων στρατηγικό σχεδιασμό τα οποία θα δούμε σε άλλη σχετική έρευνα και αποκαλυπτική ανάλυση μας σε επόμενες συνδέσεις σας. Και για να δούμε πόσο συγκεκριμένα είναι μερικά πράγματα λίγα 24ωρα την δημοσιοποίηση της «ανακοίνωσης - προκήρυξης» μετά στον διεθνούς κυκλοφορίας Guardian η Helena Smith, γνωστή για την εμπάθεια της προς την Ελλάδα γράφει στο σημερινό φύλλο της εφημερίδας The Guardian : «Greece will be a war zone, Sect of Revolutionaries warns tourists». Μετά από όλα αυτά αυτή η εκστρατεία αυτή πρέπει να γίνει η δική σου ή δική μας προσωπική εκστρατεία στο διαδίκτυο.
Blog Widget by LinkWithin

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Next previous home