Αναζήτηση ξενοδοχείων

Ημερομηνία check in

Ημερομηνία check out

Εργασία από την Careerjet

Επικοινωνιακά κόλπα με το «all inclusive»


Τον περιορισμό του συστήματος «all inclusive» (διακοπές με τα πάντα προπληρωμένα) στα ξενοδοχεία υποτίθεται ότι επιδιώκει το υπουργείο Πολιτισμού και Τουρισμού, ζητώντας από το υπουργείο Οικονομίας, Ανταγωνιστικότητας και Ναυτιλίας να μπουν σχετικά κριτήρια στον υπό διαμόρφωση νέο «αναπτυξιακό νόμο». Συγκεκριμένα, προτείνει ο επιχορηγούμενος επενδυτής (μόνο για ξενοδοχεία 5 και 4 αστέρων) να δεσμεύεται με υπεύθυνη δήλωση να μην εφαρμόζει το σύστημα για 5 χρόνια και να μη συνεργάζεται για το ίδιο χρονικό διάστημα με τουριστικά γραφεία που προωθούν ανάλογα προϊόντα. Σε περίπτωση αθέτησης της δέσμευσης, να υποχρεώνεται ο επενδυτής να επιστρέψει το 30% της επιχορήγησης.

Πρόκειται για μια ψευδεπίγραφη επιχείρηση περιορισμού της τακτικής αυτής, αποκλειστικά για τη δημιουργία εντυπώσεων, καθώς οι υφιστάμενες ξενοδοχειακές μονάδες δεν έχουν κανένα περιορισμό ως προς την εφαρμογή της, ενώ την τελευταία περίοδο εξαπλώνεται όλο και περισσότερο, αποδεικνύοντας με τον πιο χαρακτηριστικό τρόπο ότι αυτού του είδους η τουριστική ανάπτυξη δεν προσφέρει το παραμικρό θετικό αποτέλεσμα για τους εργαζόμενους στον κλάδο, για τις περιοχές όπου βρίσκονται αυτά τα ξενοδοχεία και τα τοπικά καταστήματα. Εκ των πραγμάτων, πάντως, είναι αμφίβολο αν θα συμπεριληφθεί ο συγκεκριμένος όρος στο νέο νόμο, χωρίς αυτό να εμποδίζει την κυβέρνηση να εμφανίζεται ως «προστάτης» των τουριστικών κλάδων που επιβαρύνονται από το «all inclusive».

Σύμφωνα με αυτή τη μέθοδο, στην τιμή του πακέτου διακοπών συμπεριλαμβάνεται πέρα από τα εισιτήρια και το κόστος διαμονής σε ξενοδοχείο, όλα τα άλλα έξοδα που κάνει ο τουρίστας, τον οποίο στην πραγματικότητα τον έχουν «μαντρωμένο» σε κάποιο ξενοδοχειακό συγκρότημα όπου τρώει, πίνει και ξοδεύει, στα καταστήματα που υπάρχουν εκεί, τα πάντα. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα, από τη μία την μεγαλύτερη προσέλκυση τουριστών στα μεγάλα ξενοδοχεία που την εφαρμόζουν και από την άλλη να μην αφήνουν οι τουρίστες ούτε ευρώ στα τοπικά καταστήματα. Επιπρόσθετα, συχνά τα είδη διατροφής εισάγονται εξολοκλήρου, αποκλείοντας και τους τοπικούς παραγωγούς από το τουριστικό «μέρισμα».

Οι υπόλοιπες προτάσεις του υπουργείου Πολιτισμού για τον «αναπτυξιακό» κινούνται στην πριμοδότηση επενδύσεων ειδικών μορφών τουρισμού, που συνοδεύονται από έργα προστασίας του περιβάλλοντος, που εντάσσονται σε ξενοδοχειακές αλυσίδες. Επίσης, να προβλέπονται κίνητρα απόσυρσης παλιών μονάδων, αυξημένα κίνητρα για τα νησιά και τις ορεινές περιοχές, αντικίνητρα για νέες επενδύσεις σε υπερανεπτυγμένες περιοχές.
Blog Widget by LinkWithin

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Next previous home