Εργασία από την Careerjet
Με περικοπές σε εξόδους, αγορές και διακοπές ξεπληρώνουν τα χρέη τους οι Έλληνες
Το 80% των ελλήνων πολιτών έχουν κόψει μαχαίρι τα περιττά έξοδα, ενώ έχουν περιορίσει κατά 50% περίπου τις αγορές τους.
Σε αδιέξοδο βρίσκεται πια το 40% των Ελλήνων, κόβοντας από διασκέδαση, ρούχα και αγορές για να μπορέσουν να ξοφλήσουν τα χρέη τους. Το ίδιο έρχεται να επιβεβαιώσει η πρόσφατη έρευνα της Nielsen που πραγματοποιήθηκε το πρώτο εξάμηνο του 2010 και αφορά τον τρόπο που ξοδεύει ο Έλληνας τα χρήματά του εν μέσω κρίσης. Το 39% δηλώνει πως με τα χρήματα που του περισσεύουν ξεπληρώνει δάνεια, πιστωτικές κάρτες και χρέη ενώ η συντριπτική πλειονότητα κόβει τα περιττά έξοδα .
Κόβουν από ρούχα και διακοπές για να πληρώσουν το ενοίκιο, τις κάρτες και τα δάνεια
Ψωνίζουν τα φθηνότερα για να μπορέσουν να αντεπεξέλθουν.
Η έρευνα δείχνει ότι η συντριπτική πλειονότητα φαίνεται να κόβει τα περιττά έξοδα από τη διασκέδαση εκτός σπιτιού και ξοδεύει λιγότερα σε καινούργια ρούχα, ενώ ένα σημαντικό ποσοστό εξακολουθεί να επιλέγει φθηνότερες μάρκες για να αντεπεξέλθει στην κρίση, επηρεάζοντας σημαντικά τον εμπορικό κόσμο και ιδίως το λιανεμπόριο.
Από πού κόβουν πια οι Έλληνες καταναλωτές
Σύμφωνα με τα στοιχεία της έρευνας :
-το 82% κόβει από την διασκέδαση
-το 68% τα εκτός σπιτιού γεύματα
-το 64% τις διακοπές
-το 61% τις ακριβές μάρκες
-το 56% τις τηλεφωνικές δαπάνες
Ανήσυχοι οι καταστηματάρχες,έως και 50% η πτώση του τζίρου
Καταπέλτη για τον εμπορικό κόσμο και για τους επιχειρηματίες αποτελεί η έρευνα της Nielsen αφού κάνουν λόγο για πτώση του τζίρου τους έως και 50% το πρώτο εξάμηνο του 2010.
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)




Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου