Αναζήτηση ξενοδοχείων

Ημερομηνία check in

Ημερομηνία check out

Εργασία από την Careerjet

Οι ελληνικές τουριστικές επιχειρήσεις μπορούν να αντιστρέψουν το αρνητικό κλίμα

Οι τουριστικές επιχειρήσεις στην Ελλάδα είναι σε θέση να αντιστρέψουν το αρνητικό κλίμα και να δημιουργήσουν σταθερές βάσεις για τη μελλοντική τους πορεία ακόμα και εν καιρώ κρίσης. Η ευελιξία και η καινοτομία είναι χαρακτηριστικά που μπορούν να αντιστρέψουν τα αρνητικά δημοσιεύματα και να οδηγήσουν τις τουριστικές επιχειρήσεις να πάρουν τον έλεγχο της πολιτικής και των επικοινωνιών τους με τους ταξιδιώτες. Αυτό συμβουλεύει η νέα αναφορά της εταιρείας επικοινωνιών SoMaFusion από το Λονδίνο που ειδικεύεται στην επικοινωνία στο χώρο του τουρισμού. Το έγγραφο διανέμεται δωρεάν στον διαδικτυακό τόπο της SoMaFusion και στοχεύει στην ενημέρωση και στήριξη των επαγγελματιών του τουρισμού όσο η Ελλάδα τυγχάνει αρνητικής κάλυψης στα διεθνή Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης.

Με τον τίτλο "Τουριστικός σχεδιασμός και Επικοινωνίες εν καιρώ κρίσης", η SoMaFusion παρουσιάζει ένα προσχέδιο στρατηγικής και επικοινωνιών που μπορούν να προσαρμόσουν οι επιχειρηματίες έτσι ώστε να συνεχίσουν να εξελίσσονται και να ανθούν επενδύοντας σε στρατηγική, σε ανάλυση, σε προσωπική επαφή και σε ουσιαστικές υπηρεσίες.

Η κα Σοφία Γκιούσου, υπεύθυνη Σχεδιασμού Στρατηγικής και Επικοινωνιών και ο κ. Μανώλης Μαυραντωνάκης, υπεύθυνος Συστημάτων της SoMaFusion, τόνισαν: "Είναι φανερό ότι η κρίση στην Ελλάδα και ο τρόπος που παρουσιάζεται στο εξωτερικό μπορεί να προδιαθέσει τους επισκέπτες αρνητικά. Είναι στο χέρι της κάθε επιχείρησης να αναλύσει την κατάσταση και να χρησιμοποιήσει όλα τα εργαλεία στη διάθεση της για να δείξει στον ταξιδιώτη την θετική πλευρά των διακοπών στην Ελλάδα. Στο `Τουριστικός σχεδιασμός και Επικοινωνίες εν καιρώ κρίσης` παρουσιάζουμε κάποιες από τις κινήσεις που μπορούν να εφαρμόσουν οι επιχειρηματίες σήμερα".

Στην αναφορά: - γίνεται παρουσίαση των δεδομένων που υπάρχουν σήμερα στην ελληνική τουριστική βιομηχανία λόγω της παρούσας κρίσης - παρουσιάζεται σχέδιο νέων υπηρεσιών και νέων τρόπων επικοινωνίας με πελάτες και συνεργαζόμενες επιχειρήσεις - παρουσιάζονται προτάσεις για βελτίωση των υπηρεσιών φιλοξενίας και τουρισμού και στρατηγικής για την αντιμετώπιση της κρίσης.

Blog Widget by LinkWithin

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Next previous home