Αναζήτηση ξενοδοχείων

Ημερομηνία check in

Ημερομηνία check out

Εργασία από την Careerjet

Η Ελλάδα κορυφαίος τουριστικός προορισμός από τα σερβικά πρακτορεία και για το 2010


Στην 32η Διεθνή Έκθεση Τουρισμού, που πραγματοποιείται στο Βελιγράδι, συμμετέχουν 43 χώρες και πάνω από 800 τουριστικά περίπτερα. Η Ελλάδα κατατάσσεται στους κορυφαίους τουριστικούς προορισμούς, που προωθούν οι σερβικοί τουριστικοί φορείς και για το 2010.

Μιλώντας στο ΑΠΕ/ ΜΠΕ εκπρόσωποι μεγάλων τουριστικών γραφείων, που συμμετέχουν στην έκθεση, υπογράμμισαν πως η Ελλάδα αποτελεί, εδώ και δεκαετίες, παραδοσιακό προορισμό, ιδίως για τις καλοκαιρινές διακοπές, ενώ φέτος, τη "σκυτάλη" από την αγαπημένη - για τους Σέρβους - Χαλκιδική και την εξίσου ελκυστική Κατερίνη, φαίνεται πως διεκδικούν τα ελληνικά νησιά, με πρωταγωνίστρια την Κέρκυρα και ακολουθούν η Ζάκυνθος, αλλά και η Μύκονος.

Στην ανοδική τάση που καταγράφεται στη ζήτηση ελληνικών προορισμών συνέβαλε, τα μέγιστα, η κατάργηση του καθεστώτος έκδοσης θεωρήσεων εισόδου, καθώς πέραν του χρόνου που μειώνεται, παράλληλα, μειώνεται και το κόστος ενός ταξιδιού, εξέλιξη που δίνει μεγαλύτερα περιθώρια σε Σέρβους, ακόμη και του μεσαίου εισοδήματος (ο μέσος μισθός διαμορφώνεται στα 220 ευρώ) να ταξιδέψουν στην Ελλάδα.

Το ελληνικό τουριστικό προϊόν διαφημίζει, τουλάχιστον, το 70% των σερβικών και όχι μόνο πρακτορείων που βρίσκονται στην έκθεση. Για παράδειγμα, από το σλοβενικό Relax International προωθούνται προορισμοί, όπως η Ρόδος, η Σκιάθος, η Χαλκιδική και η Θάσος, ενώ από το σερβικό Grands Tours, ο διευθυντής του, Νέναντ Στομάνοβιτς, δήλωσε στο ΑΠΕ/ΜΠΕ ότι "η Ελλάδα ήταν, παραμένει και θα είναι αγαπημένος προορισμός. Μάλιστα, ήδη, το γραφείο έχει κλείσει όλα τα πακέτα για την Ελλάδα και παρόλα αυτά, η ζήτηση παραμένει αυξημένη". Το συγκεκριμένο γραφείο προωθεί πακέτα για το νομό Κατερίνης (Παραλία, Λεπτοκαρυά) και το νομό Χαλκιδικής (Χανιώτη, Πολύχρονο).

Το τουριστικό πρακτορείο Eurojet καινοτομεί και όπως δήλωσε στο ΑΠΕ/ΜΠΕ, ο διευθυντής του τμήματος για την Ελλάδα, Ντέγιαν Μπουκάντσα, το πρακτορείο προωθεί, αποκλειστικά για νέους και φοιτητές, πακέτα από 500 ευρώ, σε προορισμούς όπως τη Ζάκυνθο και τη Μύκονο. Το ίδιο πρακτορείο πουλά πακέτα για την Πελοπόννησο. Η εταιρεία, εδώ και μια δεκαετία, προωθεί πακέτα, κυρίως, για τη Χαλκιδική και την Κατερίνη, αλλά φέτος πρωταγωνιστεί η Κέρκυρα στις προτιμήσεις των Σέρβων επισκεπτών.

Επίσης, ένα από τα μεγαλύτερα και γνωστά σερβικά πρακτορεία, το Argus Tours, προωθεί και φέτος ελληνικούς προορισμούς, κυρίως τη Χαλκιδική και την Κατερίνη, δήλωσε στο ΑΠΕ/ΜΠΕ η εκπρόσωπος του πρακτορείου, Aννα Στομάνοβιτς.

Τέλος, τα πρακτορεία BelviTravel και MaxTravel δίνουν έμφαση κυρίως σε νέους προορισμούς, όπως τα νησιά, ενώ προωθούν σταθερά τη Χαλκιδική και την Κατερίνη.

H Θεσσαλονίκη είναι μέσω της Νομαρχίας (που στεγάζεται στο περίπτερο του Ελληνικού Οργανισμού Τουρισμού, στο οποίο φιλοξενούνται και οι νομαρχίες Πέλλας, Πιερίας και Λάρισας), αλλά και του Επαγγελματικού Επιμελητηρίου Θεσσαλονίκης (ΕΕΘ), το οποίο διαθέτει δικό του περίπτερο. Με αυξημένη κατά 20% συμμετοχή εκθετών στην έκθεση, εκπρόσωποι επαγγελματικών (τουριστικών) γραφείων από το νομό Θεσσαλονίκης (Βρασνά, Ασπροβάλτα, Σταυρός, Μηχανιώνα, Λαγκαδάς, Σοχός, Αγ. Γεώργιος) έχουν την ευκαιρία να αναδείξουν το τουριστικό προϊόν του νομού στη διεθνή αγορά. Σε δηλώσεις του, ο πρόεδρος του ΕΕΘ, κ. Μιχάλης Ζορπίδης υπογράμμισε τη σημασία μιας πιο ισχυρής και οργανωμένης παρουσίας της Θεσσαλονίκης σε μια τέτοια εκθεσιακή διοργάνωση, όπως αυτής του Βελιγραδίου, καθώς, σύμφωνα με τον ίδιο έχει ιδιαίτερη σημασία η ανάδειξη της πόλης και του νομού στις προτιμήσεις όχι μόνο των Σέρβων τουριστών, αλλά και των επισκεπτών από την υπόλοιπη βαλκανική αγορά.

Ο Δούναβης μοχλός ανάπτυξης του τουρισμού Περιφερειακή πρωτοβουλία ανέλαβαν έξι χώρες της ΝΑ Ευρώπης, αλλά και της ευρύτερης περιοχής, για να αποτελέσει ο Δούναβης μοχλός ανάπτυξης του τουρισμού. Το νεοσύστατο Κέντρο για τον Δούναβη δημιουργήθηκε από τις χώρες Σερβία, Ρουμανία, Κροατία, Βουλγαρία, Ουκρανία και Μολδαβία.

"Το Κέντρο κάνει μόλις τώρα τα πρώτα, δειλά του βήματα", δήλωσε στο ΑΠΕ/ΜΠΕ η διευθύντρια του project, Ντανιέλα Τσίλι, εκφράζοντας την πεποίθηση ότι, όσοι καταφέρουν να `δαμάσουν` τον ποταμό, δημιουργώντας τις κατάλληλες υποδομές ναυσιπλοΐας, αλλά και προωθώντας ποικίλες μορφές εναλλακτικού τουρισμού (π.χ. πολιτιστικός), θα κατορθώσουν να διαμορφώσουν μια νέα, κερδοφόρα τάση στην τουριστική βιομηχανία.

Πρωταρχικός στόχος του Κέντρου είναι η υλοποίηση ενός κοινού τουριστικού πακέτου, αυτού του Δρόμου των Ρωμαίων Αυτοκρατόρων. Πρόκειται, όπως είπε η κα Τσίλι, για μια προσπάθεια ανάδειξης πολιτιστικών και ιστορικών μνημείων στις χώρες που διατρέχει ο ποταμός. Σύμφωνα με την ίδια, οι συμμετέχοντες φορείς αναζητούν τρόπους για τη δημιουργία τουριστικών "πακέτων", που θα φέρουν στην επιφάνεια αυτό το ιδιαίτερο σημείο του ποταμού. Μάλιστα, μέσα απ` αυτή τη δράση αναμένεται να δημιουργηθούν νέες τάσεις στον τουρισμό, όπως ο φυσιολατρικός.

Ο επικεφαλής του Γραφείου Εξωτερικών Υποθέσεων της επαρχίας Τουλτσέα (Ρουμανία), Οκτάβιαν Μότοτς, μιλώντας στο ΑΠΕ/ΜΠΕ, χαρακτήρισε ως σημαντική πρωτοβουλία τη σύσταση του Κέντρου, υπενθυμίζοντας ότι το Δέλτα του Δούναβη βρίσκεται στον κατάλογο της παγκόσμιας κληρονομιάς της UNESCO από το 1991 και οι υγρότοποί του προστατεύονται από τη Συνθήκη του Ραμσάρ.

Ο προϋπολογισμός του έργου του Κέντρου του Δούναβη διαμορφώνεται, για τα πρώτα δύο χρόνια της λειτουργίας του σε δύο εκατ. ευρώ και το 95% των πόρων που διατίθενται προέρχονται από τη Γερμανία και συγκεκριμένα από τον Οργανισμό Τεχνικής Συνεργασίας (GTZ).

traveldailynews.gr
Blog Widget by LinkWithin

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Next previous home